Aktualności

Skargi i wnioski - ważna informacja

Data publikacji 16.03.2020

Celem uniknięcia rozprzestrzeniania się choroby zakaźnej COVID-19 wywoływanej przez koronawirusa, dbając o Państwa zdrowie i bezpieczeństwo, zalecamy ograniczenie osobistych wizyt w Komendzie Miejskiej Policji w Opolu, związanych z potrzebą powiadomienia o zdarzeniu lub osobistego złożenia skargi lub wniosku.

Do odwołania w Komendzie Miejskiej Policji w Opolu zawieszone zostają przyjęcia interesantów w sprawie skarg i wniosków. Ciągłość ich składania pozostaje jednak zachowana. Ograniczana pozostaje jedynie ich forma. Skargi i wnioski można przekazywać zarówno za pośrednictwem tradycyjnej poczty lub korespondencji elektronicznej przy wykorzystaniu adresów e-mail dostępnych na stronie jednostki.

Informacja dotycząca sposobu złożenia skargi/wniosku w Komendzie Miejskiej Policji w Opolu:

Skargi/wnioski można składać:

  • listownie na adres:

KOMENDA MIEJSKA POLICJI W OPOLU
ul.POWOLNEGO 1
45-078 OPOLE

  • za pośrednictwem e-PUAP –/KMP-Opole/Skrytka_ESP

  • za pośrednictwem poczty elektronicznej – dyzurny.op@op.policja.gov.pl

Więcej informacji na temat skarg i wniosków

Powrót na górę strony