Skargi i wnioski - ważna informacja
Celem uniknięcia rozprzestrzeniania się choroby zakaźnej COVID-19 wywoływanej przez koronawirusa, dbając o Państwa zdrowie i bezpieczeństwo, zalecamy ograniczenie osobistych wizyt w Komendzie Miejskiej Policji w Opolu, związanych z potrzebą powiadomienia o zdarzeniu lub osobistego złożenia skargi lub wniosku.
Do odwołania w Komendzie Miejskiej Policji w Opolu zawieszone zostają przyjęcia interesantów w sprawie skarg i wniosków. Ciągłość ich składania pozostaje jednak zachowana. Ograniczana pozostaje jedynie ich forma. Skargi i wnioski można przekazywać zarówno za pośrednictwem tradycyjnej poczty lub korespondencji elektronicznej przy wykorzystaniu adresów e-mail dostępnych na stronie jednostki.
Informacja dotycząca sposobu złożenia skargi/wniosku w Komendzie Miejskiej Policji w Opolu:
Skargi/wnioski można składać:
-
listownie na adres:
KOMENDA MIEJSKA POLICJI W OPOLU
ul.POWOLNEGO 1
45-078 OPOLE
-
za pośrednictwem e-PUAP –/KMP-Opole/Skrytka_ESP
-
za pośrednictwem poczty elektronicznej – dyzurny.op@op.policja.gov.pl